niedziela, 25 stycznia 2015

Śniadanie z Hello Day

Dzisiaj mam dla Was propozycję na szybkie, pożywne i pyszne śniadanie ale nie tylko z firmą Hello Day! Firma oferuje szybkie i jednocześnie pożywne posiłki.  Do przygotowania płatków potrzebna nam jest tylko zimna lub letnia woda i są gotowe do spożycia po 30 sekundach od zalania. Natomiast owsiankę zalewamy wrzątkiem i jest gotowa po 3 minutach. Do wyboru mamy płatki lub owsiankę w czterech funkcjonalnościach w zależności od naszych potrzeb i trybu życia.




 Hello Day!® ENERGY  jest źródłem witaminy C i żelaza. Witamina C zwiększa przyswajanie żelaza, które pomaga w prawidłowym transporcie tlenu w organizmie i w uwalnianiu energii z pożywienia.

 Hello Day!® FOCUS jest źródłem magnezu i witaminy B6, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego oraz w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych. .

 Hello Day!® FIT jest bogatym źródłem błonnika. Zawiera delikatny, rozpuszczalny błonnik pszenny oraz błonnik żytni, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit.

 Hello Day!® GLAMOUR jest źródłem witaminy C, E i selenu. Selen pomaga zachować zdrowe włosy i paznokcie. Witamina C pomaga w produkcji kolagenu, zapewniając prawidłowe funkcjonowanie skóry, a witamina E pomaga w ochronie komórek przed starzeniem.

Ja wypróbowałam owsiankę z bananem oraz płatki z jabłkiem i rodzynkami. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona szybkością przygotowanego posiłku oraz smakiem. Gdybym miała wybierać ja wybrałabym płatki, natomiast córka wybrała owsiankę. W sumie dla każdego coś pysznego i pożywnego. 
Zanim zalałam płatki, córka zjadła opakowanie na sucho i stwierdziła, że jest pyszne. :)



5 komentarzy:

  1. Pyszne zdrowe śniadanka, też czekam na swoją paczuszkę i się już doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo owocna współpraca. Uwielbiam owsiankę i płatki na śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś te paczuszki i były pyszne :-) robiłam z nich smakowite śniadania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jeść płatki ale tych płatków nigdy nie jadłem, trzeba będzie spróbować.

    OdpowiedzUsuń